<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >> Nawigacja: »Brak rozdziałów nadrzędnych« Podręcznik użytkownika |
System PLIP umożliwia przegląd i zapłatę zobowiązań finansowych klientów Urzędu za pomocą serwisu płatności elektronicznych. Platforma PLIP dostępna dla klientów urzędu składa się z części płatniczej umożliwiającej:
•Uzyskanie informacji o wszystkich aktualnych zobowiązaniach zalogowanego klienta w stosunku do Zamawiającego co najmniej w zakresie:
owymagane płatności lub raty,
otytuł rozrachunku,
oopis rozrachunku,
oidentyfikator raty,
oaktualna kwota należności do zapłaty, data wymagalności,
okwota należności ubocznych, jak wartość odsetek,
onależności w egzekucji,
okoszty upomnień.
•Możliwość grupowania należności do zapłaty w grupy (“koszyki”),
•Możliwość zapłaty za wskazaną przez klienta należność (np.: ratę) poprzez system operatora e-płatności obsługującego urząd,
•Możliwość przeglądu wykonanych przez platformę płatności,
Dane z modułów dziedzinowych o należnościach do zapłaty oraz informacje ewidencyjne pobierane są na podstawie numeru PESEL osoby logującej się do platformy PLIP. Nr Pesel osoby logującej się do platformy jest zatwierdzany przez pracownika urzędu lub pobierany bezpośrednio z profilu zaufanego (osoba logująca się nie ma możliwości zmiany tego numeru).